Passed away

Inatt var det Whitney Houstons tur att gå bort. En av alla kändisar med drog alkohol och tablettmissbruk. I somras Amy Winehouse förrförra året Michael Jackson. Innan dess Anna Nicole Smith. Plus en lååång rad fler stackare. Det tråkiga är att jag tror att många precis som jag tänkt varje gång, -Jag blir inte förvånad, det var väl rätt väntat när det handlar om honom/henne. Sååå tragiskt. Tänker dom inte på sina barn och efterlevande när dom håller på, eller tror dom att dom är odödliga? Fattar man inte när det gått för långt, att man kanske är beroende? Innerst inne måste man väl fan fatta att det är fel om man inte klarar av att hantera ett liv normalt utan kemiska preparat el alkohol. Det är vuxna människor vi snackar om! Fast dom lever väl i någon slags låtsasbubbla låtsasvärld. Förlitar sig helt på sina livvakter att dom ska ha deras liv i sina händer så kan de bete sig hur dom helst. Oj börjar bli aggressivt märker jag. Skulle bara skriva av mig hur tråkigt kag tycker det är när det slutar såhär. Men ju mer jag skrev desto mer förbannad blev jag! Vem står näst på tur? Blir inte förvånad om Charlie S hamnar på listan. Tråkigt men sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0