Hmmm not your business

Mkt irritationsmoment man råkar ut för då! Jag känner mig varken sur eller bitter?!? Idag när mina barns far lämnade barnen så precis innan han skulle gå frågade han om den stora flickan sover hela nätterna. Då svarade jag som det var att ja det gör hon sålänge hon sover jämte mig i min säng annars vaknar hon varje natt och kommer in så därför får båda sova hos mig på nätterna. Hemma hos dom sover de i sina egna sängar men hon kommer in till dom på natten. Uppenbarligen är det ett problem för dom eftersom han tog upp det med mig. Plus att han flikade in att han trodde att hon kanske ville sova i egen säng här. Jag har ju såklart frågat eftersom jag vet att dom gör det hos pappa men det vill dom inte. Hon vill sova jämte mig och jag måste alltid lova henne att jag ska sova i mitten hela natten. Stackars liten. Så klart jag inte tvingar in henne att sova i sin säng om hon inte vill. Jag har ju absolut inget emot att dom sover jämte mig tycker bara det är mysigt. Varför ska jag ligga i min säng och må dåligt och känna mig ensam och dom ligga i sina och vakna på nätterna rädda när det inte behövs? Tids nog kommer dom inte vilja sova jämte mamma ändå. Och varför ska vi ändra på nått som fungerar bra hos oss bara för att han och hans nya tjej vill sova ensamma i deras säng? No no no Dom får lösa sina problem själva och vi gör det bästa av vår situation här hemma hos oss. Det viktigaste för mig är att mina barn känner sig trygga och mår bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0