Konstigt sagt

Igår pratade jag med en av mina äldsta vänner och hon sa lite saker som jag tyckte var lite lustigt sagt. Har gått och funderat över va fan hon menade egentligen. Vi bor inte i samma städer så vi har inte träffats mer än typ en gång om året de senaste åren. I vilket fall som helst så sa hon att hon tyckte att jag och mitt ex verkade haft ett rätt tråkigt förhållande plus att vi inte gav varandra uppskattningar som tex gå och fixa frukost mm till den andre. Hur fan vet hon hur vi har haft det och vad vi gjorde för varandra??? Det undrar jag. För det stämde inte alls men jag blev rätt paff o höll med henne för jag tänkte inte på det när vi pratades vid. Vad har hon fått det ifrån? El vad har hon hört det? Jag tror det är hennes bror som kan yttrat sig för han ljuger en del och pratar i nattmössan men skit i vilket för det stämmer inte. Vi hade det nog lika bra och dåligt som de flesta förhållanden har men vårt höll inte och jag vill inte tillbaka till det men jag blir förbannad när andra har åsikter om hur mitt förhållande var när det inte stämmer. Och en sak till. Jag skulle fan aldrig säga till henne att jag tycker hennes kille är en stor jävla gapande mansgris. Att han bara sitter på häcken och gapar och skriker och låter henne göra skitgörat. Och mitt förhållande var ju bra nog så vi inte behövde vara otrogna mot varandra, vi växte ifrån varandra och kärleken tog slut. Annat än va dom har det. Hon var ju otrogen mot sin man i somras. Låg med en polares bror i en segelbåt på ett bröllop. Det kallar jag 'vi har det så jävla bra'. Kanske borde tala om för henne att vi alla vet om det. Nä försöker hon skita ner mitt förra förhållande för att hennes eget inte är så bra. Det undrar jag och jag tror faktiskt att det kan vara så. Sorgligt men sant. Plus att även om hon har det dåligt så vågar hon nog inte bryta det och bli ensam med sina barn. Tror inte hon hade fixat det. Hon är lixom en sån som måste ha en ny på gång innan hon släpper det hon har. Och så verkar hennes man tjäna gott om pengar så hon lär nog sitta kvar hur illa dom än har det. Hon ska ju bara veta vad jag och mitt ex sa om deras förhållande... Men det är ju sånt man inte säger till den det berör, det är ju bara klantigt. Jag får väl bjuda henne på sin egen story om mig och mitt ex om det får henne att känna sig bättre *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0